Nowości  Mechanizacja rolnictwa    
 


Mechanizacja rolnictwa > John Deere do góry w rankingu najlepszych marek świata

2013-10-07 John Deere do góry w rankingu najlepszych marek świata

Marka John Deere awansowała aż o 5 miejsc w tegorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych globalnych marek.

Ranking marek opublikowany został właśnie przez firmę konsultingową Interbrand. W 2013 roku Interbrand umieścił markę John Deere na 80. miejscu. Wartość marki John Deere została wyceniona na 4,865 miliarda dolarów, co jest wynikiem o 15% lepszym w porównaniu z rokiem poprzednim.

"Myślę, że ten awans na liście Najlepszych Marek o zasięgu globalnym jest odzwierciedleniem warunków rynku światowego oraz rosnącej umiejętności naszej w firmy w podejmowaniu działań wychodzących poza naszą strategię korporacyjną. Warto podkreślić, że metodologia badań prowadzonych przez Interbrand docenia także globalny rozwój, innowacyjność oraz efektywne i wydajne zarządzanie firmą. To kolejny dowód na to, że strategia John Deere naprawdę działa." - powiedział Bil Becker, dyrektor Brand Centre of Excellence Deere&Company.

Po raz pierwszy firma John Deere znalazła się na liście Interbrand w roku 2011, zajmując wówczas pozycję 97.

Według twórców rankingu każda z marek obecnych na liście jest oceniana pod względem jej wartości biznesowej. Podczas określania tej wartości brane są pod uwagę m.in. wyniki finansowe sprzedaży produktów i usług oznaczonych daną marką, rola marki w procesie decyzyjnym, a także tzw. siła marki.

"Oddanie marki John Deere zagadnieniom ochrony środowiska, skupienie na wyznaczoną strategię, zmiany organizacyjne oraz wzmocnienie swoich gałęzi biznesu pokazuje, w jaki sposób firma, mająca swoją główną siedzibę w Moline, Illinois, najbardziej kojarzona z produkcją maszyn rolniczych oraz sprzętu do pielęgnacji zieleni, jest w stanie ciągle wyznaczać sobie nowe cele przy jednoczesnym zwiększaniu ogólnego rozumienia, hasła: 'Run Like a Deere'." - przeczytać można w komentarzu firmy Interbrand.

Mechanizacja rolnictwa na serwisach społecznościowych: